woensdag 18 juli 2012

Hi there




Eindelijk heb ik het gedaan, een blog beginnen! En hier issie.. 
Het was eigenlijk een beetje een bevlieging (dankjewel Dide) , dus ik ben benieuwd wat ervan terecht komt.  Mijn meeste projecten eindigen namelijk ongeveer.. een maand later ;)
Ook al gaat niemand dit vast lezen, dan is het een herinnering voor mezelf.
Ik zal mezelf even voorstellen; ik ben Kim en ik ben 17 jaar. In September begin ik met de opleiding SPH op de Christelijke Hogeschool Windesheim te Zwolle. Ik doe aan voetbal, ik werk bij de C1000 en in mijn vrije tijd ga ik het liefst shoppen :) verder hou ik van alles wat met beauty te maken heeft (ookal doe ik er zelf vrij weinig mee), van foto's; ik heb inmiddels al zeven fotoalbums vol, ik luister graag muziek en ik hou van lezen. 
Waarover ik wil gaan posten? Echt van alles en nog wat, dingen die ik tegenkom, meemaak en die me bezig houden. Ik heb al heel wat in gedachten :)


Enjoy! 



"Dream it, wish it, do it"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.