zaterdag 29 juni 2013

The Body Shop: Sweet Lemon Body Butter













Ik heb het gedaan. Ik heb mijn allereerste product van The Body Shop gekocht!! Ik wou er al heel erg lang iets van kopen, maar ik bleef het toch altijd duur vinden. Daarnaast zit er ook geen winkel dicht bij mij in de buurt, dus de verleiding was gemakkelijk te weerstaan. In Praag heb ik dan toch mijn eerste product gekocht. Spijt? Nee! 

Toen ik het winkeltje binnen liep zag ik gelijk body butters in de sale. Dat leek me wel wat. Body butter gebruik ik namelijk veel, dus als ik dan toch veel geld uit ga geven kan ik het beter ook goed besteden. Ik heb alle geuren wel tien keer geroken, maar ik kwam er niet uit. Toen viel mij oog op de citroen variant. Deze was ook in de sale, maar niet voor acht euro zoals de rest. Hmmm, deze rook wel heel lekker! Maar nee, ik kon toch beter één van acht euro nemen. Dus ik weer ruiken, en ruiken. Toen ik de goedkoopste varianten rook na de citroen wist ik het: het wordt citroen. Hij ruikt heerlijk dus ik heb er totaal geen spijt van! En, op vakantie mag je je af en toe eens uitleven toch?

Ik voel nu al een lichtelijke verslaving opkomen, ik wil meer!! 


Welke producten hebben jullie van The Body Shop?

Liefs,
Kim

7 opmerkingen:

  1. Pfoe ik heb ondertussen wel 20 butters ofzo dus voor ze allemaal op te noemen. What can I say? I'm an addict! En Sweet Lemon is mijn favoriet, alleen zo jammer dat hij uit het assortiment gaat. Ik ga denk ik een backup of 3 inslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een heerlijk geurtje voor in de zomer, lekker fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er fris uit! Ik ga het morgen gelijk kopen dankje voor de review :P ♡

    Ps: May I invite you to my giveaway? Only 2 days left to enter!

    Win a $80 Sheinside gift card on my blog:

    www.freshminhtea.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, ik hou van de producten van de body shop! Hun body butters zijn echt geweldig! Ik ben vooral fan van de mango body butter. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, deze body butter heb ik nog nooit geprobeerd! Ziet er lekker fris uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb altijd de Shower Gells van The Body Shop :D
    Leuk bericht trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb sinds kort ook deze variant van TBS en toch blijft Blueberry mijn favo. Maar andere geuren body butters zijn ook heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.