woensdag 9 april 2014

Nagellak voor de lente

Daar ben ik weer! Mijn hoofd staat helemaal naar de lente (en de zomer). Lekker in de zon, geen dikke kleren meer aan, ijsjes eten.. Moet ik nog meer zeggen?! Met deze zin in de lente heb ik mijn nagellak collectie er weer eens bij gepakt. Geen donkere kleurtjes meer, het is tijd voor fel roze en pastel blauw! Ik heb mijn leukste lakjes voor in de lente gefotografeerd en deze deel ik vandaag met jullie. 






Dat ziet er vrolijk uit toch! Je ziet de volgende lakjes op de foto's:
♥ 360 Raspberry Fields Forever (Catrice) - Dit fel roze kleurtje is één van mijn favorieten en draag ik stiekem het hele jaar door wel. Een leuk kleurtje om je lichte outfit op te vrolijken!
325 Raindrop (NYC) - Dit pastel blauwe kleurtje is zó mooi. Normaal draag ik niet graag blauw op mijn nagels, voor dit lakje maak ik graag een uitzondering.
700 Birdy Reloaded! (Catrice) - Fel geel! Een echte knaller. Ik draag deze niet vaak, maar af en toe vind ik hem wel erg tof.
480 Miss Piggy Reloaded (Catrice) - Dit kleurtje is in het echt meer licht roze dan op de foto lijkt. Er zitten kleine glittertjes in wat het lakje net wat extra's geeft.
Naamloos (Primark) - De perfecte mint groene kleur, naar mijn mening.
257 Lavender Cupcake (NYC) - Ook van dit lakje ben ik helemaal weg, hij zit inmiddels al op mijn nagels. 


Welke kleuren dragen jullie graag in de lente?



Liefs,
Kim





4 opmerkingen:

  1. Het zijn allemaal echt hele leuke pastel kleurtjes! Nu het zonnetje nog en dan is het helemaal af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie pastel kleurtjes zeg! goed weekend en geniet van het zonnetje x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren! Echt lekker zomers! x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.